Een typische dag "on the trail". - Reisverslag uit Nepal, Nepal van RonaldUsha - WaarBenJij.nu Een typische dag "on the trail". - Reisverslag uit Nepal, Nepal van RonaldUsha - WaarBenJij.nu

Een typische dag "on the trail".

Door: Usha en Ronald

Blijf op de hoogte en volg RonaldUsha

31 Maart 2013 | Nepal, Nepal

Om 6:00 gaat de wekker, dan staan we op om ons te wassen, tanden te poetsen en aan te kleden.
Om 6:30 komt de gids met thee en koffie, daarna pakken we de tassen in.
Om 7:00 ontbijten we en om 7:30 gaan we op weg.
Na1 à 2 uur stoppen we voor 'n kop thee.
Na 2 à 3 uur stoppen we voor de lunch.
Daarna lopen we nog 1 tot 2,5 uur om de overnachtingsplek te bereiken.
Daar krijgen we eerst thee en dan kunnen we douchen en uitrusten. Rond 'n uur of 5-6 krijgen we weer thee maar nu met koekjes.
'n Uurtje later eten we en daarna volgt het toetje.
Later op de avond wordt ons verteld hoe de volgende dag eruit ziet.
Elke dag opnieuw...behalve op de rustdag en op de oversteekdag.

Soms hebben we douche+toilet bij de kamer, soms alleen n bed en de rest op de gang en soms hebben we alleen een toilet bij de kamer. In álle gevallen tot nu toe en ook onderweg is het sanitair schoon. Meestal zijn het hurktoiletten, maar waar Frankrijk nog iets van kan leren op het gebied van schoonhouden.

• 01 April 2013 - 11:39

Rob:

Hey ben ik weer.
    Saai hoor ;-) dan toch maar stukje wandelen.:-)))
    Blijf gewoon lekker genieten.
    Latrrr

• 03 April 2013 - 00:17

Armand Hessels:

Neem aan dat jullie dit moeten doen voor je werk of zo.
    Nemen jullie hierna vakantie op?
    Sterkte!!
    Groet
    Armand

• 05 April 2013 - 22:33

Marianne & Bo:

Lieve U & R,

En Usha heb je de plastuit al gebruikt??

Toen we de Inca-trail deden (ook op hoge stukken).. dronken we thee met coca-blaadjes. Niet het chemische witte poederspul, maar groen, puur natuur! Met veel suiker prima bakkie. De porters kauwden erop. Hielp dus goed tegen hoogteziekte. Maar eh... knoflooksoep?? Nou... nu op naar het berichtje van dag 5. ;o)