Voorbereidingen Nepal - Reisverslag uit Nederland, Nederland van RonaldUsha - WaarBenJij.nu Voorbereidingen Nepal - Reisverslag uit Nederland, Nederland van RonaldUsha - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen Nepal

Door: Usha

Blijf op de hoogte en volg RonaldUsha

19 Maart 2013 | Nederland, Nederland

08-04-2012 TENT & SLAAPZAK & RUZAK TEST in de ARDENNEN:
1e Wandeling met rugzak (lekker zwaar) & 1e overnachting in slaapzak (lekker warm) in tent (lekker waterdicht).

11-4-2012 SPORTMEDISCHE KEURING MCH gehad:
zeer goede conditie en prima longen. Helemaal fit voor de mount Everest BC expeditie. Nu nog even doortrainen voor die 100 km bergje op en 100 km bergje af.... Heb r zin in, wie nog meer :-D

03-09-2012 TESTVAKANTIE in SCHOTLAND:
did Ben Nevis (hoogste berg - best zwaar), saw Loch Ness (Zeemonster - best teleurstellend), tasted Haggis (schaapingewanden - best smakelijk), got some hypothermia (onderkoeling - best onplezierig), got the worst bugbites (muggen en midges - best irritant)

01-02-2013 WINTERTEST UITRUSTING:
1e wandeldag in de Ardennen was nat en spannend: in t donker op de vluchtstrook met voorbij razende vrachtwagens en vergezeld van n haperende gps de laatste 5 kilometer afleggen. Morgen toch maar n kaart mee:-)
2e dag was nat en wit ...toch nog 27 km eruit geperst.

WANDELEN WANDELEN WANDELEN WANDELEN

20-02-2013 Prikjes zijn gehaald: difterie tetanus polio, buiktyfus en hepatitis...mocht 't toch bergafwaarts gaan met me in de toekomst, kan ik in ieder geval straffeloos uit riolen, sloten en wc-potten drinken...:-)

10-03-2013 LAATSTE WANDELING:
Nu het moment nadert, het aftellen is begonnen de spanning stijgt, hebben we de állerlaatste lange wandeling gemaakt: naar Den Haag en weer teruggewandeld. Ben r klaar méé èn klaar vóór ;-)

• 21 Maart 2013 - 10:22

Bo En Marianne:

Heel veel plezier, doorzettingsvermogen, moed en humor gewenst!!!! Bo en ik steunen jullie op afstand! We kijken uit naar jullie verslagen / foto's.

Veel liefs, Bo en Marianne